دندانپزشکی

  • ۰
  • ۰

هزینه ارتودنسی اقساطی در سیمادنت

از طرفی ارتودنسی یک درمان پرهزینه و بلندمدت است و از طرف دیگر، بیمه‌ها هزینه ارتودنسی را جزء درمان‌های زیبایی تلقی کرده و آن را پرداخت نمی‌کنند؛ به همین دلیل کلینیکی که امکان پرداخت هزینه ارتودنسی قسطی را برای مراجعان فراهم می‌کند، هزینه‌های ارتودنسی را سرشکن کرده و از فشار آن‌ روی خانواده‌ها می‌کاهد. خوشبختانه ارتودنسی اقساطی سیمادنت در تهران این مشکل را برای بسیاری از مردم حل کرده است. شما می توانید در سیمادنت کلینیک هزینه ارتودنسی دندان تان را به صورت قسطی پرداخت کنید. همچنین بتوانید شما مراجعه کنندگان عزیز با خیالی آسوده به انجام ارتودنسی برای خود و یا کودکان دلبندتان بپردازید. در کلینیک سیمادنت شما یک سوم مبلغ را به صورت پیش پرداخت و الباقی مبلغ را طی ۶ تا ۸ ماه تقسیط می کنید.

قیمت ارتودنسی اقساطی

هزینه ارتودنسی دندان

هزینه ارتودنسی دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم
اولین و مهم ترین عامل نوع ناهنجاری و شدت آن است که به دو دسته ساده و پیچیده تقسیم می شود
دسته اول شامل مواردی مثل کج بودن یک یا چند دندان جلو، عدم رشد کافی فک در کودکان، وجود فاصله کم بین دندان ها و مشابه این موارد که هزینه کمتری نسبت به دسته دیگر دارند.
اما افرادی که در دسته دوم یا پیچیده قرار میگیرن و هزینه بیشتری نسبت به دسته اول باید پرداخت کنند، به طور کلی شامل افرادی میشود که یکی این حالات زیر را دارا باشند:

  • جلو بودن دندان‌های پایین (آندربایت)
  • جلو بودن دندان‌های بالا (اوربایت)

  • کوتاهی و بلندی دندان‌ها
  • فشردگی و ازدحام دندان‌ها
  • فاصله زیاد بین دندان‌ها (اپن بایت)

قیمت ارتودنسی اقساطی

تا اینجا انواع ناهنجاری را شناختیم اما هر کدام ازین موارد شدت های مختلفی دارند و کم یا زیاد بودن آن بر هزینه نهایی تاثیر خواهد گذاشت.
مورد بعد که باید به آن توجه داشت سن بیمار است. هزینه ارتودنسی با سن بیمار بالا می رود زیرا در سنین بالا استخان فک تثبیت شده و تغییر آن دشوار است بدین ترتیب ارتودنسی در سنین پایین کم هزینه تر خواهد بود

ازدیگر عوامل می توان به روش انجام ارتودنسی دندان، طول درمان و انتظارات بیمار اشاره کرد که در ادامه توضیحی خلاصه در خصوص این موارد ارائه می دهیم
روش انجام ارتودنسی دندان: قیمت ارتودنسی تا حد زیادی به روش ارتودنسی دندان بستگی دارد. به عنوان نمونه، هزینه ارتودنسی متحرک کمتر از ارتودنسی ثابت و قیمت ارتودنسی نامرئی بیشتر از ارتودنسی معمولی است که در آن سیم و براکت‌ها دیده می‌شود. ضمنا ًروشی که متخصص ارتودنسی برای شما برمی‌گزیند، به میزان و شدت ناهنجاری فک و دندان شما بستگی دارد.

طول درمان ارتودنسی : هزینه‌های درمان با بالا رفتن طول درمان بیشتر می‌شود؛ چرا که تعداد دفعات مراجعه و هزینه‌های جانبی درمان بیشتر خواهد شد.

انتظارات بیمار : انتظارات بیمار در هزینه‌های درمان مؤثر خواهد بود. برای مثال، اگر بیمار برای زیبایی بیشتر، ارتودنسی نامرئی را انتخاب کند، هزینه های ارتودنسی وی بیشتر خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با بهترین متخصصان ارتودنسی می توانید به وبسایت سیمادنت از طریق لینک زیر مراجعه کنید.

https://simadentclinic.com
 

  • ۰۱/۱۲/۰۲
  • سیما دانایی

قیمت ارتودنسی اقساطی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی