دندانپزشکی

۱ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تمامی دندان پزشکانی که دوره آموزش عمومی دندان پزشکی را دیده اند می توانند کار ایمپلنت دندان را انجام دهند؛ اما بهترین متخصص ایمپلنت در تهران کسی است که علاوه بر دندان پزشکی عمومی، چند سال آموزش تخصصی در زمینه جراحی دندان و به خصوص ایمپلنت دندان داشته باشد.

 جراحان فک و صورت بایستی دوره های 4 ساله را بگذرانند و همچنین دوره های کاملی را در زمینه بیهوشی و نحوه قرار دادن ایمپلنت بگذارند. همین خاطر است که پزشکان این رشته ، برای انجام ایمپلنت از دانش بسیار بالایی برخوردارند. برای شناخت و شناسایی بهترین متخصص ایمپلنت در تهران همراه ما باشید.

ویژگی های بهترین متخصص ایمپلنت

همانطور که در بالا اشاره شد تمام پزشکانی که دوره های لازم را گذرانده باشند می توانند ایمپلنت دندان را انجام دهند، اما می خواهیم به ویژگی هایی اشاره کنیم که سبب تمایز بهترین متخصص ایمپلنت می شود:

تخصص دندان پزشک: همانطور که گفته شد تخصص دندانپزشک یکی از فاکتور عای مهمی می باشد که باید در نظر داشته باشید.

تجربه و درصد بالای موفقیت و رضایت: یکی از عوامل بسیار مهم در انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت، تبحر و میزان تجربه متخصص است. همچنین بایستی در مورد رضایت بیماران و میزان موفقیت او تحقیق کنید.

دوره های گذرانده شده و دانشگاهی که فارغ التحصیل شده است: دانشگاه ها از رتبه های مختلفی برخوردارند، باید به این نکته توجه داشته باشید که متخصص مورد نظر از بهترین دانشگاه مدرک گرفته باشد. بعضی از دندان پزشک ها نیز دوره هایی علاوه بر دانشکاه خود می گذرانند تا دانش بیشتری کسب نمایند.

تجهیزات و امکانات: بدیهی است که بهترین متخصص ایمپلنت در تهران، دارای بهترین و جدیدترین تجهیزات لازم است. این تجهیزات به دقت و کیفیت درمان کمک بسیاری می کند. ایمپلنت دیجیتال، از جدیدترین شیوه های کاشت ایمپلنت است که دقت بسیار بالایی دارد.

چگونه می توان بهترین متخصص ایمپلنت در تهران را  پیدا کرد؟

کلینیک تخصصی دندانپزشکی سیمادنت (simadentclinic.com) مفتخر است که با بهترین متخصص ایمپلنت در تهران و با به روز ترین تجهیزات و امکانات شما را در طول درمان همراهی کند. شما می توانید در مورد متخصصین تحقیق کنید و همچنین رضایت بیماران را مورد بررسی قرار دهید.

با دندان پزشک و پرسنل مصاحبه کنید

در مورد هر چیزی که برایتان سوال است پرسش کنید. در مورد دانشکده دندانپزشک، حوزه ی تخصص، سال ها تجربه و... سوال کنید.

یک دندانپزشک با سابقه خوب پیدا کنید

از چند طریق می توانید درباره سابقه دندانپزشک تحقیق کنید. یکی از روش ها این است که برای مشاهده نظرات و تجربیات بیماران به اینترنت مراجعه کنید.

دندانپزشکی را انتخاب کنید که با نیازهای شما مطابقت داشته باشد

تمام افراد هنگام انتخاب مطب دندانپزشکی، ترجیحات شخصی خود را دارند. شما باید یک متخصص ایمپلنت را انتخاب کنید که به چشم یک خانواده به هر بیمار نگاه می کند. مطب دندانپزشکی که شما انتخاب می کنید باید به اندازه کافی خوشایند تا شما را درمورد مسائل مهمی که باید در مورد کاشت دندان بدانید روشن کند.

مزایای بهترین متخصص ایمپلنت

متخصص ایمپلنت از ابتدای شروع درمان همراه شماست تا حتی وقتی که درمان شما تمام شود، در واقع او برای نگهداری ایمپلنت های شما همراه شماست. کارهایی که توسط متخصص ایمپلنت انجام می شود به شرح زیر است:

  • انجام جراحی ایمپلنت و ارائه دستورالعمل های مراقبت های بعد از جراحی

  • انجام معاینات و بررسی وضعیت استخوان فک شما

  • شرح طرح درمان برای شما و انتخاب برند ایمپلنت

  • قرار دادن روکش و اباتمنت

  • قالب گیری

  • تعیین نوبت مراجعات دوره ای بر چک کردن وضعیت ایمپلنت و نگهداری بهتر آن

 

  • سیما دانایی