دندانپزشکی

  • ۰
  • ۰

هزینه اقساطی ارتودنسی

در سیمادنت کلینیک هزینه اقساطی ارتودنسی مقدور است. نحوه پرداخت هزینه اقساطی ارتودنسی به شرح زیر است: یک سوم مبلغ پیش پرداخت و مابقی در اقساط 6 تا 8 ماهه پرداخت می شود.

علاوه بر آنچه گفته شد، باید توجه داشت که قیمت ارتودنسی به طور طبیعی توسط عوامل مختلفی تعیین می شود. به عنوان مثال یکی از مهم ترین عوامل، نوع ارتودنسی مورد استفاده است. البته از آنجایی که انواع ارتودنسی ثابت، ارتودنسی متحرک و ارتودنسی نامرئی تفاوت هایی با هم دارند، هر کدام قیمت های متفاوتی دارند.

بنابراین هزینه ارتودنسی با براکت های معمولی یا براکت های رنگی کمتر از هزینه ارتودنسی نامرئی است. همچنین توجه داشته باشید که ارتودنسی فک بالا و پایین با یکدیگر متفاوت است. قیمت ارتودنسی فک بالا کمتر از فک پایین است.

علاوه بر این، اگر متخصص ارتودنسی استفاده از هدگیر ارتودنسی را تشخیص دهد، به طور طبیعی قیمت کلی ارتودنسی افزایش خواهد یافت. میزان پیچیدگی درمان و میزان کجی دندان های شما قطعاً از دیگر عواملی است که بر قیمت ارتودنسی تأثیر می گذارد. نوع پوشش بیمه ای، طول درمان، سن بیمار و نوع سیستم یا تجهیزات مورد استفاده در طول درمان از دیگر عوامل موثر بر قیمت ارتودنسی است.

هزینه اقساطی ارتودنسی در سیمادنت چقدر است؟

.هزینه اقساطی ارتودنسی

درمان ارتودنسی به روش های مختلفی انجام می شود. فردی که ناهنجاری های فک و دندان دارد برای اصلاح ظاهر دندان های خود به ارتودنتیست مراجعه می کند. متخصص با توجه به مهارت و تجربه خود بهترین روش درمانی و بهترین نوع ارتودنسی را به فرد پیشنهاد می دهد.

به طور کلی سه نوع روش ارتودنسی وجود دارد: ارتودنسی ثابت، متحرک و نامرئی. طبیعی است که هر چه روش ارتودنسی جدیدتر استفاده شود، هزینه ها بیشتر می شود. در زیر به بررسی هزینه های ارتودنسی می پردازیم:

هزینه های ثابت ارتودنسی

یکی از رایج ترین انواع ارتودنسی نوع ثابت است که در آن ناهنجاری های دندانی با براکت و سیم درمان می شود. از آنجایی که متخصص این روش می تواند از ابزارهای مختلفی استفاده کند، بسیاری از کجی ها و نامرتبی دندان ها با این روش درمان می شوند. محدوده قیمت ارتودنسی ثابت بین 30 تا 35 میلیون تومان (در سال 1401) خواهد بود. برای هزینه اقساطی ارتودنسی میتوانید 10 تا 12 میلیون به عنوان پیش پرداخت بپردازید و مابقی را طی 6 تا 8 ماه پرداخت کنید.

در این مدل ارتودنسی در صورت نیاز به کشیدن دندان هزینه حدود 32 میلیون تومان و در صورت عدم نیاز به کشیدن دندان هزینه ارتودنسی حدود 30 میلیون تومان می باشد.

قیمت ارتودنسی متحرک

این نوع ارتودنسی امکان برداشتن دستگاه ارتودنسی در طول درمان را دارد. این مدل ارتودنسی برای درمان ناهنجاری ها و بی نظمی های جزئی دندان استفاده می شود. قیمت ارتودنسی متحرک در کلینیک سیمادنت برای هر دو فک حدود 24 میلیون تومان است. برای پیش پرداخت هزینه اقساطی ارتودنسی مبلغ 8 میلیون تومان باید پرداخت کنید.

هزینه ارتودنسی نامرئی

در این نوع درمان از ابزارهایی برای درمان دندان های کج استفاده می شود که از پلاستیک شفاف ساخته شده اند و همرنگ دندان ها هستند و دیده نمی شوند. این مدل ارتودنسی برای درمان بی نظمی های جزئی دندان استفاده می شود. با این حال، هزینه ارتودنسی در این مدل به سازنده الاینرهای ارتودنسی شفاف بستگی دارد. از آنجایی که شرکت های تولیدی در ایران نمایندگی ندارند، برای محاسبه قیمت ارتودنسی نامرئی، علاوه بر هزینه ساخت الاینر، باید هزینه ارسال آن از کشورهای همسایه به ایران را نیز اضافه کنیم.

در این مقاله از سیمادنت کلینیک (https://simadentclinic.com) در مورد هزینه اقساطی ارتودنسی صحبت کردیم. امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

  • ۰۱/۰۷/۲۷
  • سیما دانایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی