دندانپزشکی

  • ۰
  • ۰

درمان ارتودنسی در اصلاح و درمان دندان های غیرطبیعی و ناکافی فک بالا و پایین بسیار کمک کننده است. متخصص ارتودنسی در تهران با تشخیص صحیح و انتخاب صحیح روش های ارتودنسی از نامنظم بودن دندان های فک پیشگیری و درمان می کند.

متخصص ارتودنسی در تهران برای اینکه بتواند تشخیص درستی بدهد و بهترین درمان دندانپزشکی را انتخاب کند، باید دانش و دانش علمی کافی داشته باشد که کاملاً به سطح آموزش علمی بستگی دارد.

متخصص ارتودنسی در تهران می تواند دندان های نامنظم و کج، شلوغی و شلوغی دندان ها، برجستگی بیش از حد فک بالا یا پایین، شکاف کام یا شکاف کام، فضای زیاد بین دندان ها در فک بالا و فک پایین را در قسمت قدامی تشخیص دهد. . دندان های بسیار بلند و کوتاه، فک های بالا و پایین بسیار کوچک، روی هم قرار گرفتن دندان ها از جمله وظایف ارتودنتیست مسئول اصلاح دندان است.

وظایف متخصص ارتودنسی در تهران چیست؟

بسیاری از افراد از واژه دندانپزشک و ارتودنتیست زیاد استفاده می کنند. اما این اشتباه است، مطمئنا این دو ویژگی شباهت هایی دارند. شباهت اصلی بین دندانپزشک و ارتودنتیست این است که آنها بر مراقبت از سلامت دهان تمرکز می کنند و متخصص هستند، اما به روشی متفاوت.

اما تفاوت اصلی این است که اکثر متخصصین ارتودنسی دندانپزشک نیز هستند، اما تعداد بسیار کمی از دندانپزشکان ارتودنتیست یا ارتودنتیست هستند.

یکی از اولین ویژگی های یک متخصص ارتودنسی در تهران ، مهارت های ارتباطی خوب با مراجعین است. دندانپزشک عمومی باید سعی کند با لبخند زدن و زیبا صحبت کردن، مشکل را جبران کند. هر گونه دستکاری دندان بیمار یا فک بالا و پایین مطمئناً باعث ترس در بیشتر افراد می شود. وظیفه یک متخصص ارتودنسی ایجاد همدلی است تا فضایی آرام در برخورد با بیماران حاکم شود.

عوامل موثر برای متخصص ارتودنسی در تهران

تکنیک دوم متخصص ارتودنسی در تهران استفاده از آخرین تکنولوژی و روش هاست. باید به جزئیات توجه شود. هنگام استفاده از دندان مصنوعی، باید بسیار حساس باشید. برای اینکه دندان به طور موثر و صحیح ترمیم شود، باید شرایط عالی باشد. سومین ویژگی یک متخصص ارتودنسی خلاقیت است. متخصصی که از حرفه خلاقیت دور است و راه‌حل‌های درمانی مؤثر متعددی ارائه نمی‌دهد، ممکن است نتواند در مواقعی فرآیند و درمان بیماران را کامل کند.

پس از گذراندن یک دوره آموزشی سه تا چهار ساله، دندانپزشک به عنوان متخصص ارتودنسی گواهینامه دریافت می کند. در نتیجه درمان ارتودنسی خاص که اغلب بخشی از یک درمان ثابت است باید توسط متخصص ارتودنسی و غیرمتخصص، یعنی دندانپزشک عمومی که مهارت و تجربه علمی لارم را ندارد، انجام شود.

چهارمین ویژگی دندانپزشک، قابل اعتماد بودن پزشک است که به رفع استرس زیاد از بیمار و ایجاد عزت نفس بالا کمک می کند.

پنجمین ویژگی یک متخصص ارتودنسی در تهران نظرات مشتریان است. بیمار باید نظرات و تجربیات ارائه شده توسط مراجعین قبلی را تجزیه و تحلیل کند. اگر اکثر افراد از خدمات ارتودنتیست رضایت داشته باشند، مطمئناً انتظارات بیمار برآورده خواهد شد. اما اگر بیشتر نظرات منفی باشد، این یک هشدار برای دندانپزشک است.

معایب و عوارض متخصص ارتودنسی در تهران چیست؟

یکی از اولین معایب ارتودنسی که توسط متخصصین ارتودنسی کودکان انجام می شود این است که عدم رعایت بهداشت دهان و دندان می تواند آسیب جدی به مینای دندان وارد کند. درمان ارتودنسی طولانی مدت که می تواند تا دو سال طول بکشد. چند روز اول استفاده از دستگاه ممکن است باعث درد خفیف دندان شود. احتمال عود ناهنجاری و اختلال دندانی پس از درمان وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از متخصص ارتودنسی در تهران به وب سایت سیمادنت کلینیک https://simadentclinic.com/مراجعه کنید.

  • ۰۱/۰۸/۰۴
  • سیما دانایی

متخصص ارتودنسی در تهران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی